Saturday, February 12, 2011

JUS AJAIB!

Jus ini mmg merubah tahap sihatan aku, dlu aku nie tahap dewa pemalas, klo bab sukan mmg jenuh nk g..haha tetapi segala2nya berubah sejak minum jus INTRA, dewanya..mak, kakak aku pun minum juge..so(gler babeng) resultnye..dipendekkan citer bulan 6 bulan yg lps aku dpt gastrik..tiap2 pagi xkira la 3-4 or 5 pagi aku akan memerut spai subuh..gastrik nie xley lapo, elok2 berat aku 77kg naik mendadak ke 90kg, asik makan tp tersumbat nk kuo..(taik la hehe)..pastu gas lam perut xsah ckpla beb! cm hiroshima klo dtg melanda..landak tul! so mcm2 ubat dokter aku taboh..tp ttp sama, perut makin membola, kawan2 dh setat perli, mcm2la..

aku sendiri pun terbatas nk lakukan aktiviti besh selama nie yg aku teramat (I LIKE) suka, karaoke pun senak, men futsal lg la, cm nk tercabut nyawa..pggil nyawa..pgil nyawa..THX JUS AJAIB AKU dh xriso lg beb!!


Psl mak aku lg rok n golek !!  dia supposely g check up kt doktor every month, ttp dia xg since ogos lepas, ikutkan mak aku ade darah tinggi, sakit sendi lutut, asthma, dll, dan sapai tahap dia nk kene kencing manis,, tp seminggu lepas dia gl lar check..DOKTOR ckp kt dia apa sudah jadi la makcik? Ayoyo Karawale sume penyakit makcik dh xde? darah tinggi turun thp normal? so ape kes? sume sebab JUS AJAIB nie la..


so kekawan2 jgn rasakn diri korang sihat,, uatpe bayar kos perubatan berpuluh ribu walhal JUS AJAIB lebih murah lagi terbukti keberkesanannya..SO RENUNG2KAN LA YA..

2 comments:

  1. Assalam..

    Kalau betul berkesan boleh cuba & rekemen kat kwn2 ni..

    ReplyDelete
  2. berkesan..nnt sy upload ya..bro ozzy sabar ya..

    ReplyDelete