Friday, March 25, 2011

kesabaran ada batasnya!!!

Salam Semua..Maaf lama xkomen dan mengarut kat blog. Lately banyak lak bisnes masyukk tanpa disedari,, mula-mula sesuka je, laz2 jd side income..hehe besh lak!!! HURM dh rezeki kot..


Pepun tahniah pada pasukan futsal kafe utd.. xsangka ley kasi keputusan memberansangkan lm liga KBS baru2 nie, wlaupun kalah, tp semangat juang tue tinggi helikopter!! mental je lomah..seb x kena belasah berbelas gol..hehe


Arini gwa bengang ngn satu minah nie! klo rasa diri tue PERFECT, xyah kecoh ckp wa Leader yg xtau uat keje..lu xtau keje wa, jd jgn ckp byk!! PR tuer penting, klo keje ngadap periuk aku pun ley uat..so shut the hell up!! bukan sume tempahan nk kene reject, its all bout how to handle the situation.. dlu nk masuk keje ley uat everthing, then dh setahun jagung nk PERTIKAI keje org len..i am not ur subordinate..klo aku ikut amarah dh tercampak kerusi kt kepala dia td..tp IMAN wa masih hensem..seb bek..aku xtahu la ko tue x blaja respect , or who u talking to?  CRAP..cm bebudak lak aku..fuckin shit..hate it!


Berapa lama aku harus bertahan? xtahu la...bosannnn..byk sgt propaganda, malas nk layan..Org pandai uat keje welfare ramai kt tmpt aku, spesis Talam, Beruk, Sengal sume ade..dr myibuk hal org baik korang uat keje sdri..yg penting aku ada matlamat, nk bina hidup baru, tolong keluarga aku yg stiasa perlukan aku, xperlu belas ihsan org2 yg asik mencari hal ngn aku..


I wanna to break free......
i want to move on...









No comments:

Post a Comment