Friday, February 10, 2012

feel loved...

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Good morning geng, i just checked my inbox and it is full with all the birthday wishes,  i reallyreallyreallreallycreallreallyreallreally appreciated geng..xsangka gak ade yg ingat..huhu..thx xoxo for loving me....

Haha makin tua dh aku...tp kan Umoq is just a number..and  Tua lak is a state of mind = its not an excuse, tular pasal if korg think that maturity comes with age =  coz sometimes its suprised to know that even budak Tecik kekdg are more mature..dan berjaya kt luar sana..hurm rexeki mika kut..thx to my famili dan friends yg xjemu2 bagi support..insyallah ramai yang mendoakan aku berjaya, capai cita2 dan lebih matang dan lebih bersabar..mmg aku dh pasang niat nk jadi org baik2..ttp kekdg aku uat sume tue cm xkene je..its not me..coz aku mmg xsuka srius sbb aku rasa cm jd spesis Talam lak..Tua tp perangai cm lahabeng..biar tua tp easy going, hurm kene tanam betol2 dh pasni..xmau ar ke-emo-an lg..insyallah dh 2 bulan aku xhavoc sesgt cm dlu..haha cm xcaya je..uatpa nk emo babeng, blik uma sakit pale..org2 yg ada buruk sangka kt aku biar je..klo layan pun bkn dpt ape..lantak dorg la..yg pntg yg kt ATAS lebih tahu niat dan hati kita..hikmah yg blaku [tahun lepas] mmg mukadimah aka buku baru..insyallah geng..


Hurm..aku just started day with Tab, gadget ni dh mcm bantal>>aku peluk sana sini..xley nk berenggang..
so waddup nk ngomel ni ek?  psal bola? Harimau Muda A bru je setat liga S dan dorg langkah kanan sbb menang ngn Gombak Utd ..Tahniah geng, harap lebih terbaik la pasni..klo bole sebat piala kt sana. walau ape pon aku ttp puas ati ngn tahap permainan Wan Zack, dh ade improvement, rajin turun ke bawah dan mencari or cipta ruang pada rakan2 lain utk score. Terbaik..seorg player yang low profile, xkisah sangat nak cipta nama sebagai penjaring gol tp gerakan2 yg dia lakukan mmg yang ley dipuji..setengah2 player klo dh score tue, mst uoll fike dh cmbest kot? but its not di kacamata coach, itu bkn yg OKS mahukan, kalo bole permainan yg lebih kemas dan persefahaman ketika bermain,  kepantasan dan kemahiran, passing 100% perfect..itu yg kita cari, kewibawaan bermain, not hentam keromo dn hanyut dgn glamer kt URTV.. perghh cm terasa  pedas lak seyhhh....

Dan semalam seblum game team gwa VS MOB..gwa terserempak Kancil Kuning Turbo, skali pndg cm teksi pun ade, tp terbaekkkkk...keta si Wan Zack la apalg..rasa2 depa baru sapai dr Singapore tu yg gegas cm kelaparan...cari makan.. terbaik la bro, jgn cucuk langit udah..:).. Hurm tetiba lak aku teringat kat Haziq Zikri, pe kabo la mamat tue..rezeki dia kt HMA sekejap je..tue pun sebab kecederaan dia rehat lama, tup2 laz year quit..Kalo dia stay mesti femes gak kut cm skrg..hehe dengar skrg dia kat Akedemi Bola kt London..Harapan dia nk men kt liga US mmg bguih..tp kene la improve skit..tp lame gak la xsembang ngn dia. eventhough sembang ktorg cm langit dan bumi..He such a british accent..pekat bebenor..wishing him well and good luck..

so TEAM aku smlm kalah tipis ngn MOB...muka player baru dorg iras2 kumpulan Fourteen..Ceyhhhh tu yg golkipper ktaorg ley lepas bola dek teruja ngn kejambuan dorg...hahaha tular asik nyanyi lagu dorg (dlm hati ade taman) kan dh kene SEKAU...xpe munken game smlm xbpe plan..percaturan xmnjadi.aku lak penat koz bru smlm nye lak aku henjut kaw2 kt gym..badan patut rest..tp mengenangkan team..xjadi la ponteng..sian member2..pepun Evra Stail men elok smllm..tp pastu tekehel lutut..kihkih..cian..aku rasa aku kene diet..walaupun ley lari tp berat tue ttp ade..berat nk cecah 88kg..berat dowh....cm lalahoon la bab kejar mengejar..pepun dorg xley challenge bila time body contact..mmg aku kasi kaw2..haha

satu hal yang xbest yelar team aku men ialah men xpndg org..passing ikut DANN ..msg2 bajet ley lari solo cm ronaldo or messi..kdg fed-up gk sapai bila nk ubah mentaliti..ttp...ajaibnya kekdg ley lak score dan menang..NASIB SLLU kt ktaorg kut haha..satu lagi bebudak kafe ni akan lemau klo team lawan men cantek dan laju..rilekla kita ley men biasa, xyah terikut lawan, klo ley patahkan serangan dorg dan plg pntg jgn mengelabah..aku ikutkan smlm mmg ley terjah je lawan..tp pike gak klo injured mcm2 lak kes nye...cuti..mc..xmao dh..nk rekod clean je tahun nie..

tujela kut..thx pd yg sudi mem-follow blog aku..xsangka gak dh seribu visitor..cayala korg...terbaekkkk....chow chin chau..

No comments:

Post a Comment