Wednesday, May 16, 2012

sudah-sudahlah..

Assalamualaikum geng..just say hello stlh lama myepikan diri..hari ini aku rasa cm lama lak xmgomel kt sini..xde pe yg best nk share kt sini, cuma aku rasa bosan sket..byk perkara aku lalui kebelakangan ini xbpe nk besh..pendek kata aku kena tutup mulut dan buat hal sendiri..

byk2 mende aku lalui adalah rutin hidup yg dh makin lama makin sama, terpike gak nk smbg belajar, sbb kelayakan yg aku ade skrg cm xley pegi jauh dah..nk masuk lik bidang tu sorry la..dh rasa byk ketinggalan..wlaupun dlm bidang yg sama,,tp interpretasinya xsama..

aku kene upgrade diri dengan management skills, sbb kena belajar cmne nk hadapi stress, keje, dan hadapi dengan senyuman..tekanan belajar dulu xsama dengan kerja..len bebeno..dunia plastik dan materialistik..aku kene pike jalan keluar untuk keja dengan tanpa disuruh2 or dipaksa2..think out of box..bak kate org putih..tp klo byk gak out box org meluat lak cara kau nnt..

betul kata staf aku..org melayu xsuka di ambush..tp salah ke klo perubahan utk keadilan dan kesamataraan...prinsip ni lame dah aku pegang, cuma luntur sket dek perangai insan2 yg kurang matang.. dan mgikut perasaan..

 

No comments:

Post a Comment